21.02.2013

TREND: Diyaframları Görelim!

Geçen yaz bir kaç markanın koleksiyonunda olan, bu sene ise neredeyse her tasarımcı ya da markanın koleksiyonunda gördüğümüz trend: diyafram dekoltesi! Yazın bol bol göreceğiz bunlardan.Tabi ki dileğimiz bel bölgesi sorunlu olmayanlarda görmek :) Yoksa herkese yakışan bir şey var. Çocukluğumuzdaki göbeği açık tişört modasından biraz farklı bu trend. Göbek deliği görünmüyor, yani giyeceğimiz etek,şort ya da pantolonun alt sınırı göbek deliğinin üstü. Bu yüzden de yüksek bel parçalar kullanılıyor kombinlerde. Ben en çok braletle yapılan kombinleri sevdim, kısacık tişörtlü versiyonlarını da görmek mümkün :)

onyüzmilyon tane bralet vaaaar!







Geçen sene polyvore 'da hazırlamışım bu kombinleri.

 Bir de diyecektim kiiii blogda biraz değişiklik yaptım. Eski karmaşık görüntüsünden çok sıkılmıştım. Gerçi hala bir düzene oturmuş değil ama yakında web siteme geçiş yapacağım. İnşallah o zaman :) hıı kısmet kısmet :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder