12.02.2013

14 Şubat'la İlgili Birşeyler

Her kasım ayı yaklaşırken-geldiğinde ve geçtiğinde de  "Kasımda Aşk Başkadır" geyiği yapılması, yapanlarla dalga geçilmesi, dalga geçenlerle dalga geçmesi durumu var ya heh 14 Şubatta öyle benim için. Mail kutum son 1 aydır sadece bu konu ile ilgili görsel, kampanya vs. ile doldu taştı. Ne "14 Şubat mı? ya kapitalizmin oyunları" derim ne de "ya aşkııooom ne yapıcaz 14 Şubat'ta?" derim. Ben sadece yaşanılan anın tadının çıkarılmasından yanayım. Özel gün ama hediye gelmeyince abartıp karalara bağlanmak saçma geliyor.Hatta 14 Şubat "almalıyım" düşüncesi içten gelmiyor. Ne olmalıııı? Belki o gün kıyafetinize biraz daha özenirsiniz, normalde gittiğiniz mekanlarda biraz değişiklik yapar yeni yerler keşfedersiniz. Bu benim fikrim tabi, her insanın mutlu olduğu şeyler farklıdır.Şimdi gelelim kombin önerilerine. İlk kombin hem gece, hem de gündüz planları için ideal. İkincisi ise benim hayalperestliğimle alakalı biraz :) şşşşşt gülmeyin. Ben öyle giyineceğim belki! :)





Polyvore hesabım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder