17.01.2013

Fundamentals

Merhaba! Başlık size neyi çağrıştırıyor?  Ben hayatım boyunca ardarda bu kadar kahkaha attığım bir an yaşamamıştım sanırım. Cem Yılmaz gösterisini izlemeye gittim dün, yani sinemada :) 2. bölümde artık kahkaha atamaz hale geldim gülmekten yoruldum, içimden gülmeye başladım. Gitmeyen varsa hala şimdi, hemen, koşsun!
 
 Dolabıma eklenen bir sürü yeni kıyafete rağmen nostalji yaptım biraz. Çoook eskilerden ne aldıysam giydim.Ayakkabı hariç :)




 Kutu çantaları görmekten hepimize gına gelmişti bir aralar belki hala öyledir bazılarımız için. Bu çanta bana hediye geldi, çok sevimli bulmama rağmen her 10 kişinin 5inde görünce kullanmaktan vazgeçtim bir süreliğine. Elbet bir gün çıkacaktı yerinden o gün de bu gün oldu!




Sweatshirt: River Island
Etek: Zara
Oxford: Koton
Çorap: Penti
Çanta: Hediye :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder